Direktlänk till inlägg 22 september 2007

Litt.sem, pluggande och fest!

Av sanna - 22 september 2007 18:01



Nu har jag pluggat i 3 veckor...eller är de 4? Tiden går så fort, men de har jag hört att den gör när man har roligt! Och det har jag, trivs som fisken i vattnet...även om de krävs mycke tid och hårt pluggande!

Har inte gjort nånting annat denna vecka än och plugga...jag är så duktig!!! Läste ut boken om det flerstämmiga klassrummet, den är typ 270 sidor tjock och innehåller teori efter teori och massa konstiga begrepp...nånstans i mitten började bli lite intressant, men lagom till slutet igen så försvann de intressanta och blev utbytt med mer begrepp och fler teorier! Ville spy på boken och hade lust att brännan den när jag var färdig!

      I går hade vi litteratur seminarie nr 2 och det gick nog ganska bra tror jag, vi skulle diskutera så vi hade en ståndpunkt i gruppen och sen skulle vi skriva ner och motivera och sådär på ett papper och sen skulle den andra delen av gruppen läsa den och ge respons!


Igår kväll så var vi här och förfesta och det va tur för då fick jag äntligen tummen ur och städade här, vilket inte va gjort på typ 2 veckor så de behövdes...nu ser de ju dock ganska stökigt ut igen så jag får la göra ett ryck snart och plocka iordning och diska och så! 

Iallafall så gick till Lounge eller Lo-unge som det heter på kasthall, och festa och det var ganska roligt faktiskt! Sen gick jag och steff hem och tjöta och sen gick vi och la oss...


Idag vet jag inte riktigt va som händer, Fikus försöker tjata med mej till henne och förfesta, men jag känner mej lite skeptisk faktiskt...borde plugga ikväll och se till så jag är pigg och utvilad på måndag...


får la se vart kvällen för mej...(om jag känner mej själv rätt så blir de säkert Lounge iallafall: pga dålig karaktär)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2008 13:39

  ...Oh my god!   Vad är det med killar? I don't get it... Snacka om att inte kunna ta ett nej och sen är det jag som är tom? Kokar du på det lella sa jag?!   Igår var en väldigt lååång men trevlig dag...va och käka lunch med Jenfa på Lounge, Lol...

Av sanna - 24 juli 2008 02:17

    Träffade en kille för nån månad sen jag har känt i några år...han är liksom en sån kille som alltid har funnits runt omkring och som jag har skrivit med på msn, hånglat med nångång på fyllan och sådär, men som det aldrig har blivit nånting av rik...

Av sanna - 7 juli 2008 01:30

  Är nu hemkommen från Arvikafestivalen och precis som alltid när jag åker på festival har jag haft as kul!!!   Vi åkte i tisdags och efter några mindre svårigheter att hitta vart vi skulle hoppa på festivalbussen inne i gbg så började vi undra lite ...

Av sanna - 3 juni 2008 15:23

I mars fyllde Johanna år så då firade vi henne med princesstårta och fika på balkongen. Johanna fick göra det hon alltid drömt om...nämligen att tårtan med hela ansiktet...MUMS! Jag och Angelica festar till det lite granna... När Johan fyllde år b...

Av sanna - 9 februari 2008 18:51

  Efter en hård vecka med extremt mycket plugg och examinationer tyckte jag att jag förtjäna och festa till det lite...så det gjorde jag :)...med råge!!!   Va och fika med Johanna på punkten i fredags och vi bestämde att vi skulle gå till punkten en ...

Ovido - Quiz & Flashcards