Direktlänk till inlägg 24 januari 2008

Är spänd...

Av sanna - 24 januari 2008 20:32



...av förväntan inför imorrn!

 Jag ska åka till Norge på möhippa (känns väldigt konstigt att säga), det ska hursomhelst bli skit kul och jag har längtat hela veckan. Har sprungit runt som en yr höna idag...

Jag och Helena skulle åka till Tostared idag på seans (sån där hokuspokus andegrejjer) och precis när jag ska gå ut och ställa mig för att bli hämtad ringer telefonen...Helenas dotter har spytt över hela sig, så det blev ingen seans!


Städade och dammade av här lite, vill ju inte komma hem till värsta bombnedslaget, och gick till punkten och luncha med Lollo...


Vid ett var det dags att bege sig till tandläkarn och laga hål...ingen angenäm upplevelse direkt! Bedövad i munnen och helt kruttorr för den där jävla blåsen dom ska ha under tungan...trots bedövning isade det till som bara den! fick som pricken över i:t sitta och lyssna på tandläkarn som satt och tralla för sig själv när han rota runt i min mun...


Med en mun som jag inte kände så trava jag iväg till Jysk och mötte upp Lollo och Johanna...va där inne en stund och sen åkte jag och Johanna till Visko och kolla på skor!


Dammsög när jag kom hem, pluggade lite, martina kom hit och hämtade mina böcker och sen åkte jag hem och hämtade resväskor...


Nu är jag färdigpackad, har hämtat allas grejjer som jag skulle ha med mig och nu ska jag bara slänga mig på soffan och vänta på att tiden ska gå så jag ska sova och vakna upp av att det är fredag...DAGEN D!!!


 Tack för mig...imorrn ska jag rocka fett i Oschlooo...tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2008 13:39

  ...Oh my god!   Vad är det med killar? I don't get it... Snacka om att inte kunna ta ett nej och sen är det jag som är tom? Kokar du på det lella sa jag?!   Igår var en väldigt lååång men trevlig dag...va och käka lunch med Jenfa på Lounge, Lol...

Av sanna - 24 juli 2008 02:17

    Träffade en kille för nån månad sen jag har känt i några år...han är liksom en sån kille som alltid har funnits runt omkring och som jag har skrivit med på msn, hånglat med nångång på fyllan och sådär, men som det aldrig har blivit nånting av rik...

Av sanna - 7 juli 2008 01:30

  Är nu hemkommen från Arvikafestivalen och precis som alltid när jag åker på festival har jag haft as kul!!!   Vi åkte i tisdags och efter några mindre svårigheter att hitta vart vi skulle hoppa på festivalbussen inne i gbg så började vi undra lite ...

Av sanna - 3 juni 2008 15:23

I mars fyllde Johanna år så då firade vi henne med princesstårta och fika på balkongen. Johanna fick göra det hon alltid drömt om...nämligen att tårtan med hela ansiktet...MUMS! Jag och Angelica festar till det lite granna... När Johan fyllde år b...

Av sanna - 9 februari 2008 18:51

  Efter en hård vecka med extremt mycket plugg och examinationer tyckte jag att jag förtjäna och festa till det lite...så det gjorde jag :)...med råge!!!   Va och fika med Johanna på punkten i fredags och vi bestämde att vi skulle gå till punkten en ...

Ovido - Quiz & Flashcards