Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Norge!!!

Av sanna - 28 januari 2008 10:19



Efter en dags packande var det dags att åka...Anna kom och hämta mig och körde mig till centralen i Gbg och där mötte jag upp Anna Fransson! Vi satte oss och käka och fick mundiarre eftersom vi inte har träffats på ett tag...vi höll på och missa bussen men vi lyckades komma med den och fick njuta av den 4 timmar långa bussturen till Oslo!


Aurel, Linn och Steffie kom och mötte oss och vi fick äntligen röka, fem bloss under 4 timmar är inte illa pinkat. Vi tog bussen och trekken hem till dom och gjorde oss i ordning.

Vi gick till en pub och drack lite öl med Kicki, Emelie och Michela sen gick vi och hem och så kom Espen dit. Hade riktigt kul och skratta så jag höll på och dö...



Vakna på morronen av att Aurel skulle gå och jobba och gick ner och käka frukost med honom. Gick och la mig och sov lite till och vid ett tiden så kom steffie, anna och linn in och vi gick och gjorde potatismos och köttbullar... Robert kom ner och satte sig och berätta historian om fisken Thomas och hur dom åt upp honom! Så jävla vidrigt hahahaha...


Satt och va bakis typ halva dan och sen fick vi börja göra oss iordning inför Kickis möhippa...


När vi kom hem till Kicki, Michela och Linnea så hade dom dukat upp med snacks och gjort bål och så satt vi och prata och hade jätte trevligt. Sen delade dom ut små lappar med nummer på där det stog små uppdrag vi skulle göra under kvällens gång...de va en jävligt rolig idé! Vi satt och prata minnen och vi gav henne lite presenter...utav mig och Anna fick hon ett sjuksysterset med tillhörande piska och handbojor! hahaha...

 


Precis innan vi skulle ta taxin tappade jag bort min kamera så jag fick vackert åka till Onkel Donald utan kameran... När vi kom dit så drack vi en drink först och sen åt vi middag...jätte gott men jäääävligt dyrt!

 Sen fick Kicki en bok och lite hjärtplåster och skulle gå runt och fråga folk om dom hade haft hjärtesorg nångång och isåfall skulle hon lyssna på deras berättelse och ge dom ett plåster på såret... Dansade och hade jätte kul, men jag fick aldrig igång nån riktig fylla, det var sååå mycke folk, jag var bakis och tok trött så jag följde med Emelie hem och sov där...


Emelie följde med mig hem till Steffie, Aurel och Linn vid tolv och jag och anna plockade ihop våra grejjer... Steffie va bakis efter en hård kväll och natt så vi sa hejdå till henne och så gick hon och la sig! Vi gick och tog en fika på Aurels jobb Pascal och sen tog vi bussen hem...


Emelie hade ju lyckats få med sig min kamera i sin väska så hon hade lämnat in den på ett ställe på centralen, när jag kom dit och skulle hämta den så hade det stängt...så det blev ingen kamera för mig denna gången heller!


Anna kom och hämta mig på centralen och så köpte jag mat på donken och åkte med hem till Emma och kolla på Skeleton Key och sen körde hon hem mig och jag gick och la mig...


Återkommer med foton när jag får tillbaka kameran!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2008 13:39

  ...Oh my god!   Vad är det med killar? I don't get it... Snacka om att inte kunna ta ett nej och sen är det jag som är tom? Kokar du på det lella sa jag?!   Igår var en väldigt lååång men trevlig dag...va och käka lunch med Jenfa på Lounge, Lol...

Av sanna - 24 juli 2008 02:17

    Träffade en kille för nån månad sen jag har känt i några år...han är liksom en sån kille som alltid har funnits runt omkring och som jag har skrivit med på msn, hånglat med nångång på fyllan och sådär, men som det aldrig har blivit nånting av rik...

Av sanna - 7 juli 2008 01:30

  Är nu hemkommen från Arvikafestivalen och precis som alltid när jag åker på festival har jag haft as kul!!!   Vi åkte i tisdags och efter några mindre svårigheter att hitta vart vi skulle hoppa på festivalbussen inne i gbg så började vi undra lite ...

Av sanna - 3 juni 2008 15:23

I mars fyllde Johanna år så då firade vi henne med princesstårta och fika på balkongen. Johanna fick göra det hon alltid drömt om...nämligen att tårtan med hela ansiktet...MUMS! Jag och Angelica festar till det lite granna... När Johan fyllde år b...

Av sanna - 9 februari 2008 18:51

  Efter en hård vecka med extremt mycket plugg och examinationer tyckte jag att jag förtjäna och festa till det lite...så det gjorde jag :)...med råge!!!   Va och fika med Johanna på punkten i fredags och vi bestämde att vi skulle gå till punkten en ...

Ovido - Quiz & Flashcards