Alla inlägg under juni 2008

Av sanna - 3 juni 2008 15:23

I mars fyllde Johanna år så då firade vi henne med princesstårta och fika på balkongen. Johanna fick göra det hon alltid drömt om...nämligen att tårtan med hela ansiktet...MUMS!

Jag och Angelica festar till det lite granna...

När Johan fyllde år begav vi oss till Örby och käkade ananas och pratade med folk vi inte kände...

Vi hamnade sen på Punkten, vilket inte är helt ovanligt! Angelica biktar sig, herren i grönt käka tulpaner och Flins va bara allmänt full! haha...

På Valborg festades det hemma hos Johanna, himlans roligt...gjorde en vurpa utan dess like!

Stella Artois nya spokes person...

Flinns demonstrerar sitt partytrick som många ggr förut...

Becka och Angelica

Ett utav korten från min fotosession i Gbg...En väldigt intressant dag... Jag, Johanna, Anna och Angelica åkte in till Gbg och vi fick vänta i typ fem timmar innan vi var färdiga... Halv sju skulle folket komma hem til mig på sexparty och vi åkte från gbg vid den tiden...

Efter mycket stressande kom vi äntligen fram och sexpartyt kunde börja...

Presentutdelning och jag blir självklart lite blödig...fick här en efterlängtad festivalbiljett utav mina underbara vänner...sen sjöng vi singstar!

Nångång där i april va vi på Lounge på Stand-up kväll...Mårten Andersson förgyllde våran kväll med roliga skämt!

Vi har hållt på vår tradition att gå på After work på torsdagar och ibland, som denna kväll fortsätter after worken en bit in på natten också...oftast hos Jennifer och Marcus!

Ovido - Quiz & Flashcards