Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

sista veckan på det gamla året...

Av sanna - 1 januari 2008 10:58


Steffie kom hit på annandan och skulle hämta lite saker hon hade lämnat här, sa hejdå till henne och sen tillbringade jag resten av dagen att vara bakis...


Nångång den veckan va jag och kollade på en lägenhet på snickarn, denna är också en etta, något större dock med sovalkov...såg helt okej ut planlösningsmässigt, men tapeter och så var inte så fina! Tacka ja till den, men får jag inte göra om så vill jag inte ha den heller...


Insåg att det nya året började närma sig vilket innebar att skolan också närmar sig...det var bara att sätta sig och börja plugga så jag inte hamnar efter och pluggar ihjäl mig efter nyår! På juldagen märkte jag att jag var i stortsett den enda som inte visste vad jag skulle göra på nyår, brukar inte ha det problemet eftersom jag brukar jobba på nyår. Bestämde med Aurel att vi skulle käka middag och så i Gbg och sen skulle vi gå ut...


Dan före nyår va jag hos Angelica och kolla på film och vi bestämde att hon också skulle följa med till Arre...


Nyår var en ganska stressande dag och Arre kom och hämta oss och sin mamma och sen skulle vi hämta champange och öl. Fick åka till Steffies mamma och hämta lite grejjer som Arre skulle ha med sig till henne coh så hmäta jag kameran jag ska köpa av henne...ÄNTLIGEN HAR JAG EN KAMERA IGEN!!

Innan vi åkte till Arre så var vi tvungna att åka till affären och handla så vi kunde käka fin nyårsmiddag :p---affären var fullproppad med folk och vi stog i kö i säkert 45 min, sen åkte vi hem coh börja grejja oss iordning...

Angelica blev köksa och fick stå vid spisen och sen åt vi, satt och drack och tjöta och sen när de blev dags för tolvslaget så gick vi ut på balkongen och ringde Rickard som jobbade och satt ensam i sin buss...Ringde Steff och så stog vi där och böla, det var ju Arres tur och åka bara nån dag senare...

Tog spårvagnen in till stan och gick till Gretas...as mycket folk och hade skit kul! Filip kom dit och efter att ha fått va som kändes som en hel hink öl över mej så gick både jag och Angelica och luktade mindre gott...typ som ett helt systembolag! Vi gick och käkade och sen tog vi taxi till Filip och medans Filip och hans "kompis" gick och la sig så satt jag och Angelica uppe och skratta hur mycket som helst... Då kom Filips bror upp lite yrvaken och undra var efterfesten var nånstans, han satt uppe ett tag och tjöta med oss och sen sov vi...


Något sletna dan efter skulle vi möta upp Aurel och ta spårvagnen hem till honom och det var verkligen the walk of shame...de stog två blinkande röda lampor i pannan på oss som sa VI HAR INTE SOVIT HEMMA!!! Kom hem till Arre och fräschade till oss och sen körde angelica hans bil hem och sen låg jag bara hemma hela dan och va bakis...men de va de fan värt...en toppen kväll!


Gott nytt år alllihopa!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2008 13:39

  ...Oh my god!   Vad är det med killar? I don't get it... Snacka om att inte kunna ta ett nej och sen är det jag som är tom? Kokar du på det lella sa jag?!   Igår var en väldigt lååång men trevlig dag...va och käka lunch med Jenfa på Lounge, Lol...

Av sanna - 24 juli 2008 02:17

    Träffade en kille för nån månad sen jag har känt i några år...han är liksom en sån kille som alltid har funnits runt omkring och som jag har skrivit med på msn, hånglat med nångång på fyllan och sådär, men som det aldrig har blivit nånting av rik...

Av sanna - 7 juli 2008 01:30

  Är nu hemkommen från Arvikafestivalen och precis som alltid när jag åker på festival har jag haft as kul!!!   Vi åkte i tisdags och efter några mindre svårigheter att hitta vart vi skulle hoppa på festivalbussen inne i gbg så började vi undra lite ...

Av sanna - 3 juni 2008 15:23

I mars fyllde Johanna år så då firade vi henne med princesstårta och fika på balkongen. Johanna fick göra det hon alltid drömt om...nämligen att tårtan med hela ansiktet...MUMS! Jag och Angelica festar till det lite granna... När Johan fyllde år b...

Av sanna - 9 februari 2008 18:51

  Efter en hård vecka med extremt mycket plugg och examinationer tyckte jag att jag förtjäna och festa till det lite...så det gjorde jag :)...med råge!!!   Va och fika med Johanna på punkten i fredags och vi bestämde att vi skulle gå till punkten en ...

Ovido - Quiz & Flashcards