Direktlänk till inlägg 10 december 2007

oj oj oj...de var längesen...

Av sanna - 10 december 2007 09:28


Har inte skrivit här på hur länge som helst, har haft sååå mycket och göra...viktig jag låter va!? :p


Skolan går bra, stressigt men det blir nog bättre snart när vi ska börja inriktningar och sådär...annars är allt toppen! eller ja, så gott som iallafall!

Har för första gången i mitt liv släppt kollen på min ekonomi vilket inte är nån höjdare, but youre only young once? hmm...?

Har tagit de lite lugnt nu dom sista två veckorna, vilket är resultatet av en hård drinkblandarkväll hos emmi som sluta med en stukad fot och en styck krycka...hahaha uttrycket full som ett ägg har väl aldrig vart mer passande!? men de va faktiskt inte mitt fel...de va ju nån som hade spillt i trappan!? hahaha


Försöker tänka efter va man skriva om för roligt som man har gjort det senaste, men kommer inte på nåt...betyder det att jag itne har gjort nåt rolgit? hoppas inte de, de skulle ju betyda att jag är patetisk...och de vet vi ju allihop att jag aldrig är! :p  

För övrigt måste jag bara slå ett slag för mina underbara vänner som är nyblivna medlemmar i kinnakickers...hahahaha väldigt underhållande att vissa startar upp ett sånt himlans liv över nåra bilder! ironin i den här kommunen verkar vara non existing...

               

Nä, nu är de nog dags att sätta igång och plugga så jag klarar min tenta på fredag...dessa jävla papper...jag drunknar i papper...


simma lugnt...


   

  

                                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna - 26 juli 2008 13:39

  ...Oh my god!   Vad är det med killar? I don't get it... Snacka om att inte kunna ta ett nej och sen är det jag som är tom? Kokar du på det lella sa jag?!   Igår var en väldigt lååång men trevlig dag...va och käka lunch med Jenfa på Lounge, Lol...

Av sanna - 24 juli 2008 02:17

    Träffade en kille för nån månad sen jag har känt i några år...han är liksom en sån kille som alltid har funnits runt omkring och som jag har skrivit med på msn, hånglat med nångång på fyllan och sådär, men som det aldrig har blivit nånting av rik...

Av sanna - 7 juli 2008 01:30

  Är nu hemkommen från Arvikafestivalen och precis som alltid när jag åker på festival har jag haft as kul!!!   Vi åkte i tisdags och efter några mindre svårigheter att hitta vart vi skulle hoppa på festivalbussen inne i gbg så började vi undra lite ...

Av sanna - 3 juni 2008 15:23

I mars fyllde Johanna år så då firade vi henne med princesstårta och fika på balkongen. Johanna fick göra det hon alltid drömt om...nämligen att tårtan med hela ansiktet...MUMS! Jag och Angelica festar till det lite granna... När Johan fyllde år b...

Av sanna - 9 februari 2008 18:51

  Efter en hård vecka med extremt mycket plugg och examinationer tyckte jag att jag förtjäna och festa till det lite...så det gjorde jag :)...med råge!!!   Va och fika med Johanna på punkten i fredags och vi bestämde att vi skulle gå till punkten en ...

Ovido - Quiz & Flashcards